Účast mi ukazuje, že to asi děláme dobře, říká Durďák

10.05.2017 13:19

Hodonínský deník

 

Lepší už to být snad ani nemohlo. Řediteli Rohatecké desítky Luďku Durďákovi se splnilo vše, co si před pondělním závodem přál. „Jsem maximálně spokojený. Šel jsem hlavně na čas,“ říká.

Známý běžec skončil celkově šestý. Mezi muži nad čtyřicet let pak obsadil druhou příčku. Časem 32:42 minuty si navíc na domácí trati vylepšil osobní rekord. „Jelikož mi to dobře běhá, chtěl jsem zkusit být pod třiatřicet minut, což se mi podařilo. Rohatecká desítka je rychlá. Když to sedne, člověk může být o minutu lepší než třeba v Mikulčicích,“ tvrdí Durďák, který v cíli děkoval za pomoc Lukáši Souralovi. „Na trati odvedl obrovský kus práce. Sám bych to určitě nedal,“ ví Durďák. Ředitele Rohatecké desítky nepotěšil pouze vlastní výkon, ale také konkurence. „I když je nerad vzpomínám, taková kvalita tady nebyla od startu Keňanů v roce 2013,“ upozorňuje Durďák. Podle něj se lidé měli na co dívat. „Závod měl kvalitu,“ myslí si hlavní organizátor.

Pořadatelům i samotným závodníků letos přálo i počasí. „Na to, jaké je letos jaro, to vyšlo úžasně,“ pochvaluje si Durďák, který závěrem za spolupráci poděkoval všem hasičům, organizátorům i lidem v obci. „Každý rok před závodem je žádáme, aby si ze silnice odstranili auta, což vždycky udělají. I díky nim je průběh závodu bezproblémový,“ říká.

Rekordní počet závodníků byl bonusem navíc. „Účast i v dětských kategoriích mi ukazuje, že to asi děláme dobře a lidé se k nám vždy rádi vracejí. Proto jsem moc spokojený,“ dodal Durďák.

Zdroj: https://hodoninsky.denik.cz/ostatni_region/lukas-kucera-zavrsil-v-rohatci-vitezny-hattrick-durdak-byl-doma-sesty-20170509.html