Slovenské Gbely opět dekorovaly nejlepší atlety a atletky za rok 2011

17.01.2012 16:12

Nové Slovácko

 

GBELY – V kulturním domě ve Gbelech se v sobotu sešli po roce opět významní atleti a atletky z Moravy a Slovenska, aby od vedení řídících soutěží Grand Prix (GP) Slovácka a GP Záhoria převzali ocenění za své výkony. Více jak 280 pozvaných účastníků si zpestřilo příjemný večer bohatou tombolou, ve které pořadatelé připravili na 65 cen, když tou hlavní bylo jízdní kolo.

Luděk Durďák, vítěz v kategorii mužů: „GP jsem vyhrál naposledy před osmi lety. Od začátku této sezony to bylo velmi vyrovnané, hodně mě hecl svým způsobem Jirka Škrobák. Původně jsem chtěl být v první trojce. Myslím si, že výkonnost je trošku slabší, kromě Jakuba Valachoviče a několika Slováků šla kvalita dolů. Běhám 5-6 krát týdně, nejraději mám trasy od šesti do osmi kilometrů a kros. Jako dobrovolný hasič v Rohatci mám oproti svým kolegům určitě náskok, protože vydržím díky trénovanosti větší zátěž než moji kolegové. Mým cílem je letos zaběhnout si maratón. Mám vyhlédnutý ten, který se poběží 15. dubna ve Vídni. Tak uvidím.“

https://www.nove-slovacko.eu/slovenske-gbely-opet-dekorovaly-nejlepsi-atlety-atletky-za-rok-2011